Reklamace

V rámci našich služeb Vám nabízíme bezstarostný servis na určité druhy našeho zboží. Nebojte se a napište nám email info@sixtol.com. V rámci reklamace si u Vás zboží vyzvedneme a poté Vám ho i přivezeme. To vše je zdarma. 
Při uplatnění reklamací si stáhněte reklamační list a dle pokynů vyplňte. Poté jej vytiskněte a spolu s reklamovaným zbožím a kopií faktury odešlete ne reklamační adresu TorriaCars s.r.o. Nádražní 12, Žandov, 471 07 (provozovna firmy). Před posláním samotné reklamace zašlete email ve kterém sdělujete tuto skutečnost a shrnujete problém na emailovou adresu info@sixtol.com. Poté Vám bude sděleno, jak při reklamaci postupovat. Podací lístky si uchovávejte delší dobu. 
Velkoobchodní reklamace potřebné pro servis: koncová faktura zákazníka
  • Reklamační list ke stažení - ZDE
  • Více než 4 000 produktů skladem
  • Vysoce kvalitní produkty
  • Silná mezinárodní přítomnost
  • Oficiální vendor pro Amazon
  • Přes 80 prodejních partnerů